fredag 26. september 2008

Er Erik Ribsskog dømt for pedofili?

På Hip-Hop.no påstås det at Erik er dømt for pedofili, ikke vet jeg, men det er jo noe rart med han.

Han er jo veldig opptatt av at han ikke ligger med mindreårige, men samtidig snakker han om søte unge jenter.

Gammel gris? osv

Muligens er det derfor han har rømt til England osv

Er det foreldre til barn han har utnyttet som jakter på han osv

Han er uansett meget pervers og forstyrret seksuelt vil jeg si.

Homoer er også noe som opptar han veldig, han virker veldig erfaren med dette homogreiene osv.

Han er vel det man kaller skap-homo, eller bare homp osv

På bildene virker han litt pedo-homo men men osv.

Noe sånt.

Måtte bare skrive dette på bloggen.

Håper dette er greit.

Med vennlig hilsen

Lena

1 kommentar:

Unknown sa...

Gjør ikke du minst det samme som du anklager han for nå? Og du har involvert politi?

Utifra hva jeg har lest på bloggen hans har jeg ingen grunn til å tro at Erik er pedofil. Jenter kan være søte selv om de er under 16, da, hvis det er det du mener er avgjørende? (eller var ikke du søt da du var liten, Lena?)

Spekulasjonene dine virker mest som et mislykket forsøk på å sverte han, etter min mening.