lørdag 4. oktober 2008

Erik har anmeldt meg!!!!!!!!!!!! :-)

"De skriver at jeg er gal og andre stygge ting, som ikke er sant, og som jeg mener ikke er lov å skrive."
Politiet har jo lest Eriks blogg og vet at dette er ting han selv skriver hele tiden, men da er det jo andre det går utover så han ser ikke dette selv.

Men dette er en rettssak jeg gleder meg til, da må han jo komme til Norge……..

Så kan han bli tiltalt for flere grove saker som:
Injurier mot familie, kongehuset, politikere og enkeltpersoner.
Oppfordring til vold mot offentlig tjenestemann.
Trusler om vold.
Brud på åndsverkloven.
Ryktemakeri
Forfølgelse
Ærekrenkelse
Telefonterror
Med mer

Så kan i få han inn på en institusjon for behandling.

Gleder meg
Lena

Man kan kontakte meg her:
lenalier@googlemail.com
Politiet også.

Ingen kommentarer: