onsdag 1. april 2009

Galskapen eskalerer

Eriks galskap og psykose har utviklet seg i mer voldelige retning i det siste, her er to eksempler:

En som fulgte etter meg rundt kvartalet. (In Norwegian)
«Eller jeg kan gå en ekstra gang rundt kvartalet igjen, og se om han følger etter to ganger rundt kvartalet.
Da tror jeg ihvertfall at jeg har lov til å angripe.»


Knuse skaller. (In Norwegian)

«Når jeg får kontroll, så skal jeg bare dra rundt fra by til by, og knuse skallene på folk som har kødda med meg, og nekta å gi meg rettighetene mine.»

Mordtrusler er en alvorlig sak, det er jo ikke så rart at folk er redd for han.


Lena

5 kommentarer:

irriterings sa...

det må da være en måte å komme gjennom til han på, det ser ut som den privatetterforskeren han snakker med har gjort det, da må da andre klare det også.

eller kanskje han ikke har kommet gjennom til han, kanskje han bare er glad for at noen jatter med han uten å motsi han

Petter sa...

Jeg synes dere virker gale begge to :)

Hepburn Hilton sa...

Hvorfor oppdateres ikke denne bloggen lenger? Jeg husker denne mannen fra hans stygge bemerkninger i etterkant av Martine Vik Magnussen sin død.

Traklemo sa...

Ja, hva skjedde egentlig med denne bloggen? Ble Lena tatt av mafian?

Anonym sa...

Hvem vet? Jeg har stilt noen diskrete spørsmål til mine kontakter i mafiaen. De sier de prioriterer andre ting, som å sette en stopper for Fampo (høres fornuftig ut). Problemet er at jeg ikke kan forutsette at mine mafiavenner er oppriktige.